HÍREK

Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS

Innovatív technológiai megoldás a szépség-szolgáltatók számára

2020. január 30. 08:37
Szépség Bróker
YCLIENTS - több, mint online időpontfoglaló rendszer, a szolgáltatóipart támogató CMR (customer-managed relationship) megoldásaival a vendégek/ páciensek megelégedettségét, a tulajdonos, a munkatársak pontosabb és kényelmesebb munkavégzését, valamint a bevétel növekedését is biztosítani képes.


Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS 1.kép

Több vendég/páciens, több bevétel, mégis több szabadidő - Hogyan lehetséges ez?



Gondolkozott már azon, hogy az utóbbi 5 évben mennyi extra feladattal kellett megküzdenie vállalkozásában?

- a verseny fokozódása, erősödő konkurenciaharc miatt az aktívabb marketing tevékenység folytatása- jelenlét a közösségi médiában
- ügyfélközpontú szolgáltatás biztosítása az új vendégekért/ páciensekért és a régiek megtartásáért
- hűségkártya rendszer bevezetésének szükségessége, kezelése
- mobilalkalmazások integrálása a munkafolyamatokba, hatékonyabb alkalmazásuk
- online megoldások fejlődése a beszállítók, ügyfelek oldaláról
- a +GDPR miatti megnövekedett adminisztrációs terhek
- egyre részletesebb pénzügyi kimutatás, riportok készítése a vállalkozás eredményességének növelése érdekében (pályázatok, hitelek felvétele)
- raktárkészlet szigorúbb figyelése
- a fluktuáció miatti a megnövekedett személyügyi feladatok

A YCLIENTS egy olyan online időpontfoglaló és ügyfél-, vállalkozásirányító autómatizációs rendszer (CRM/customer-managed relationship), amely képes mindezen feladatok egyszerű és gyors elvégzésére.



A YCLIENTS rendszer használatának már az első hónapban bevételt növelő eredménye van!
De csökkenti a tulajdonos és a munkatársak adminisztratív feladatait, így több idejük marad a vendégekre/ páciensekre. Az átláthatóbb pénzügyi mozgások miatt pedig gyorsabb a zárás, a tulajdonos hamarabb és nyugodtabban térhet haza szeretteihez a nap végén.

A YCLIENTS azzal a céllal jött létre, hogy a vállalkozások tulajdonosai, munkatársai a rohamosan fejlődő technológiákkal lépést tudjanak tartani, és megkönnyítve mindennapi rutin, adminisztratív feladataikat több idejük maradjon arra, amit valóban szeretnek, a szakmájukra és a családjukra.


Mégis kiknek és miért lehet hasznos a YCLIENTS rendszer?






Az YCLIENTS rendszer a legfejlettebb technológiákat biztosítja a szolgáltatók számára, mint például:


- online időpont foglalási modul,
- mobil alkalmazás, melyet a vállalkozás/brand megjelenésének megfelelően alakítható ki,
- raktári és pénzügyi elemzések
- hűségprogram,
- SMS és E-mail értesítések mind a vendégek, mind a szakemberek számára,
- és egyéb, folyamatosan bővülő funkciók.

Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS 2.kép
A YCLIENTS egyes moduljairól részletesen a tudástárában olvashat.

A YCLIENTS vállalkozás több, mint 9 éve jelen van a piacon és mára, a piaci ágazat vezető-szerepét tölti be, több mint 150 000 szakember használja a YCLIENTS rendszerét Lettországban, Észtországban, és további 42 országban naponta. Mára már Magyarországon is számos vállalkozás mindennapi vendégforgalmát növeli, illetve ügyvitelét könnyíti meg a YCLIENTS rendszere.








Miért igénylik ezt a vendég/ páciensek?



A rohamosan fejlődő technológiák lehetővé teszik, hogy napról napra több probléma megoldását online intézhessük. Manapság már az okoseszközeinkről kezelhetjük bankszámlánkat, foglalhatunk repülőjegyeket, szállást. Mindezeket megtehetjük bármikor és bárhol. Az emberek hozzászoktak, hogy majdnem mindent elintézhetnek néhány kattintással, ezért nem veszik jó néven, ha megfosztják őket az online időpont foglalás nyújtotta kényelmes és kontrollálható lehetőségétől.

Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS 3.kép

Miért szeretnek a vendégek, páciensek online bejelentkezni? Mert…



- Az időpont foglalás akkor is lehetséges, ha a telefont épp nem tudja felvenni a recepciós.
- Lehetőségük van időpontot foglalni a nap bármelyik szakaszában, akár éjszaka is.
- Részletes infót kap a szolgáltatásokról, szakemberekről, nyitvatartási időről, árakról.
- SMS emlékeztetőt kapnak a közelgő időpont foglalásról.
- Könnyen és gyorsan módosíthatják időpontjukat.
- Döntésüket nyugodt, kényelmes körülmények között hozhatják meg. Nem befolyásolja őket senki sem telefonon.
- Bármikor informálódhatnak a kedvenc szakemberük legközelebbi szabad időpontjait.

Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS 4.kép

Miért van szüksége a szolgáltatóknak a YCLIENTS rendszerére?



A szolgáltatást, a céget bemutató weboldal kialakítása, folyamatos aktualizálása, új látogatók megszerzése nem kis befektetés eredménye. Ha az oldal felkeltette az olvasó figyelmét, majd a leendő kliens el is döntötte, hogy igénybe veszi a szolgáltatást, akkor ezt a számára leggyorsabb és legkényelmesebb módon szeretné megtenni. Viszont munkaidőben nem tud telefonálni, éjszaka, kora reggel, késő délután és hétvégén képtelen elérni telefonon a szolgáltatót. Az online felületen keresgélő ügyfél számára az online bejelentkezés nyújt a legoptimálisabb megoldást. Ha ilyen lehetőség nincs a szolgáltató weboldalán, akkor a leendő ügyfél tovább keresgél a neten, majd bejelentkezik olyan konkurenciához, amelyik felületén könnyen kezelhető online bejelentkező rendszer van.





Milyen haszna származhat a vállalkozónak a YCLIENTS rendszer alkalmazásával?



- Megnöveli a sikeres bejelentkezések számát, és a már lefoglalt időpontokban a kliensek megjelenésének arányát.
- A megnövekedett ügyfél/vendégforgalommal egyenes arányban növekszik a bevétel.
- A közösségi oldalakkal való rugalmas és gyors kapcsolat szintén látható nyereségnövekedést eredményez.
- Az online hirdetésekbe fektetett összeg megtérül.
- A recepciós telefonos munkája lecsökken, így több ideje, türelme marad a valós vendégekre, páciensekre és az egyéb adminisztrációs feladatokra.
- Visszatérő ügyfeleket generál a mindenre kiterjedő korszerű és magas minőségű szolgáltatás.
Több új ügyfelet nyerhet, és még többet megtarthat, ha szolgáltatását az innovatív online-technológia megoldásokkal bővelkedő YCLIENTS rendszerrel bővíti ki.

Tudjon meg róla többet!!


A SzépségBróker oldal Partnerei számára 100 000 Ft értékű személyes tanácsadást
és a vészhelyzet időszakára további 50% engedményt ajánl fel a YCLIENTS csapata min. 6 hónapos előfizetés esetén:



amely tartalmazza a YCLIENTS kulcsrakész bekonfigurálását:
- Meglévő időpontok átvitele
- Ügyfél adatbázis átvitele
- Raktár készlet átvitele
- Munkatársak, szolgáltatások, online időpontfoglaló beállítása
- Meglévő bérletek és utalványok átvitele a YCLIENTS rendszerbe
- Promóciók, Kuponok beállítása
- Munkatársak személyes és táv oktatását a rendszer használatához 3 x 3 órás alkalom/üzlet
- Online időpontfoglaló felület összehangolása Google Pixel-el a marketing tevékenységek elősegítése érdekében

Próbálja ki most INGYENESEN 1 hónapig!


Lássuk, milyen költséget jelent ez Önnek.



Az előfizetés havidíját két tényező befolyásolja:
1. Hány hónapra szeretnének előfizetni szolgáltatásunkra?
2. Vállalkozásában hány szakembernek van szüksége naptárra?


Minél több hónapra fizet elő, annál kedvezményesebb havidíjat tudunk biztosítani Önnek. (Természetesen több YCLIENTS fiók indulása esetén további kedvezményeket tudunk biztosítani.)

Alábbi példában egy 5 naptáros, azaz 5 szakember naptár igény esetén a START csomagot ajánljuk:

- A 6 hónapos előfizetés alapdíja: (bruttó) 107 940 Ft
Ebben az esetben 6 hónap használat mellé még további 2 hónapot kap ajándékba, így a 8 hónapos használat havonta már csak (bruttó) 13 940 Ft-ba kerül.

DE a koronavírus járvány helyzet miatt a YCLIENTS global csapata a következő kedvezményt biztosítja:

Egyszeri alkalommal 50% kedvezmény biztosítunk bármely előfizetési időszakra.
+ a SzépségBróker Partnerei számára AJÁNDÉK tanácsadás, rendszerbeállítás 100.000 Ft értékben!


Így a fenti példát folytatva, a vészhelyzet időszakában megrendelt fél éves START csomag csupán havi (brutto) 6.970 Ft/ 8 hónapra szétosztva.
Az előfizetés lejárata befagyasztható a karatén ideje alatt, mindaddig amíg az előfizető vállalkozása zárva tart.

Természetesen minden fiókhoz – az érvényes előfizetés teljes időtartama alatt – személyes fiókasszisztenst biztosítunk, aki minden felmerülő kérdésére válaszol. Segít a rendszerben eligazodni illetve konfigurálni.

A kedvezmény igénybevételéhez töltse le a fenti kupont, klikkeljen a bordó színnel kiemelt sorokra!

További hasznos információk Esztétikai Központok számára is



Mit tehet egy szépségszalon a koronavírusos időszak alatt? – tippek nyitvatartás és zárás esetére

Miért nem működik a „marketing”? Mit csinálok rosszul?




© 2010 szepsegbroker.hu | Fellendíti az üzletet és extra szabadidőt generál - YCLIENTS
Minden jog fenntartva! | A weboldal tartalma nem másolható a tulajdonos írásos beleegyezése nélkül.





Hozzászólások:

Nincs hozzászólás...
Ahhoz, hogy hozzászólhass regisztráció és belépés szükséges.


Kapcsolódó hírek, cikkek





Gyorslinkek

Szakemberek

Partnereink