Karácsonyi partizott a SzépségBróker csapata
Megünnepeltük sikereinket, megajándékoztuk a kiemelkedően teljesítő szakembereinket
2010. december 06. 15:41
Dr. Szabó Judit Anna gyógyszerész, esztétikai szaktanácsadó
Megünnepeltük 2010 sikeres kampányait, levontuk a konzekvenciát a kudarcos lépésekről és megterveztük a jövőnket.
2008 óta első alkalommal jöttünk össze, hogy megünnepeljük az év sikereit és személyesen is találkozhassanak a SzépségBróker portál szépség-szakemberei.
A makacs havazás senkit sem riasztott el a partizástól. Sőt, a társaság összetartó erejét igazolta, hogy az egyik vendégünk sínek közé csúszott autójának kimentésére a teljes fiúcsapatunk levonult a meleg előadóteremből. Mi, lányok az ablakból aggódva szemléltük az időközben 10 főre gyarapodott férfiúi segélycsapatot. A fiúk rögtönzött válság-menedzsmentjét dicsérte, hogy kb. 1 óra alatt a város legjobb autó-mentő csapata és a tűzoltóság segítségével kiemelték vendégünk autóját minden komoly sérülés nélkül.
Marketing előadás közben
Mindeközben mi betekintettünk a SZB portál kezdeti lépéseibe, átbeszéltük az alapvető marketing törvényszerűségeket, az online-marketing egyediségeit és átnéztük a sikeres és a kevésbé sikeres kampányok lényeges pontjait.
Az előadásom néhány pontja meghökkentést váltott ki a hallgatóságból.
Ezek közül néhány:
-
Ahogyan világszerte, úgy Magyarországon is egyre több pénzt költenek testápolásra és wellnessre a válságos időszakban is /
Forrás: Nielsen piackutató vállalat 2010. febr.
-
„Aki azért nem költ marketingre, hogy pénzt spóroljon meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg.” Henry Ford
-
„Egy fecske itt sem csinál nyarat!” Egy reklámmal nem lehet megváltani a világot. A reklámstatisztikák szerint egy vásárlónak átlagosan 8-9-szer kell találkoznia egy hirdetéssel, hogy lépjen. Ez azonban 25-30 megjelenést jelent, hisz leendő vásárlóink 3 hirdetésünkből 2-vel nem találkozik. Megoldás=folyamatos marketing tevékenység, a jól kiválasztott hirdetési felületeken min. 1 éves szereplés.
-
„Egy cég sikerét nem az határozza meg, hogy milyen jó a termék, vagy a szolgáltatás. Egy cég sikerét a marketing határozza meg.” Wolf Gábor
-
AKI NEM HIRDET AZ LEMARAD!
- 52 százalékos az internet penetráció/
Az Internet azzal, hogy folyamatosan növekszik, fejlődik gyakorlatilag újra meg újra előzési lehetőséget biztosít.
- az online-marketing célja: „
Megalapozni a vevőben a bizalmat az eladó iránt”Smith és Chaffey (2001)
-
„1 kép többet ér 1000 szónál, 1 videó pedig 1000 képnél.”/ Youtube-ra feltehető eladás-centrikus VIDÓ anyagot kell készíteni!= Márkaépítés!
Vacsora közben....
Majd a SzépségBróker portál 2011-es marketing tervét ismertettem:
A SzépségBróker portál nem csupán egy online hirdetési felület, hanem komplex marketing szolgáltatással segíti Önt esztétikai piacon való kiemelkedésben.
Képzelje el a SzépségBróker portált egy bevásárló központnak, ahova minden szépülni, fiatalodni, karcsúsodni vágyó potenciális vásárló betekint. Itt Önnek egy SAJÁT brand-névvel ellátott szépség-szaküzlete van!
A SzépségBróker portál feladata, hogy minden „szépség-üzletének” egyediségét és brand-jét kiemelve költség-hatékonyan hirdesse azok szolgáltatásait!
…Mert együtt marketingezni könnyebb, hatékonyabb és olcsóbb is!
Szakmai diszkusszió Dr. Körmendy Miklós és Dr. Balajthy Tibor között
A karácsonyi ünneplésből nem maradhatott ki az ajándékozás sem.
1.
A legelső és jelenleg is a legnagyobb SZB megrendelő
-met jutalmaztam meg, aki már 3 éve folyamatosan a legszélesebb esztétikai szolgáltatással szerepel portálomon: ők a
Wellmed Beauty and Spa /
Moncz Henriette és
Csörgő Attila Md.
2. Az olvasók klikkjei alapján folyamatosan frissülő
TOP listámat folyamatosan bitorló szakemberemet,
Dr. Kolat Zsuzsannát ajándékoztam meg
Jasmin / Harmony -Skincare luxus-bio kozmetikumával.
3.
A legtöbb Szépség Kupon letöltésnek örvendő, vagyis a 2010. év legsikeresebb esztétikai megoldása a
Pelleve –rizikómentes arcfiatalító eljárás lett, így az ajándékot
Dr. Buda Bernadettnek adtam át. Ő a
Kelanthous professzionális kozmetikumokból álló ajándékcsomagot vehetette át.
Egy vendégünk ki is próbálhatta a Pelleve- rizikómentes arcfiatalító eljárást
A karácsonyi party fénypontja mégis a kötetlenebb hangulatban elfogyasztható ünnepi vacsora volt
, amelyet
a vendéglátó MEDIOS Kft. tulajdonosa, Dr. Buda Bernadett készített, méghozzá igazi, nyírségi töltött káposztát. Az édességekről pedig jómagam gondoskodtam: tiramisu, ünnepi narancstorta.
Remélem, hogy jövőre Ön is a SzépségBróker portálom partnere lesz és együtt ünnepelhetjük az év sikereit!
Kérjen egyedi ajánlatot, de előtte nézze át a
Médiaajánlat oldalamat!
Üdvözlettel:
Dr. Szabó Judit Anna
SzépségBróker.hu portál tulajdonosa
gyógyszerész, esztétikai szaktanácsadó
szabo.judit@szepsegbroker.hu