HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ A MAGÁNPRAXISBAN
Tréning és Workshop Orvosoknak
2012. január 31. 17:58
Szépség Bróker
A kommunikációs buktatók elkerülése és az alapvető kommunikációs készségek élesítése alkalmas az orvos-páciens kapcsolat erősítésére
• Hogyan befolyásolja az orvos-páciens kapcsolat a kezelés/szolgáltatás sikerét?
• Orvosként hogyan erősíthetjük a kapcsolatot és a bizalmat a pácienssel?
• Vajon mik az ügyfeleink igényei, vágyai, korlátai?
• Mely információkra van szükség a sikeres együttműködéshez?
• Miként változtathat egy orvos a saját gondolati és viselkedési, érzelmi mintázatain?
• Hogyan lehet a pácienseket hosszú távon megtartani egy magánpraxisban?
„A páciens és az orvos közötti kommunikáció minőséget nagyban befolyásolják olyan egyszerű összetevők, mint a szóválasztás, az információ mélysége, beszédmintázat, testhelyzet és arckifejezés. Ezek a kommunikációs elemek alakíthatóak és tanulhatóak. Tudatos alkalmazásukkal optimalizálható, a pácienshez és a klinikai helyzethez igazítható az információátadás. A kommunikációs buktatók elkerülése és az alapvető kommunikációs készségek élesítése alkalmas az orvos-páciens kapcsolat erősítésére.”
D'Alonzo G.E. Patient-Physician Communication: Why and How JAOA. 2005; 105 (1): 13-18
Témakörök
• Kapcsolatépítés és - bontás a pácienssel
• Orvos-páciens együttműködés
• Aktív figyelem, asszertív kommunikáció
• Meggyőzés orvosként - a drágább kezelések, termékek ajánlása
• Kihívások az ügyfél kommunikációban - problémás helyzetek elkerülése és megoldása
Módszerek a tréningen
• kiscsoportban (max. 15 fő),
• tapasztalati tanulás- és workshop elemek segítségével,
• képzett kommunikációs szakember vezetésével
• a legsikeresebb kommunikációs elméletek megismerésére és kipróbálására,
• a saját képességek felmérésére, fejlesztésére,
• a tapasztalatok és 'best practice' megoldások megosztására nyílik alkalom.
Tréning időpontja:
2012 február 18., szombat 10.00-18.00.
Helyszíne:
Europa Design Zrt., 1022, Budapest, Bimbó út. 37.
Tréning díja: 19.800 Ft
Tartalmaz + 2 alkalom kávészünetet is!
Jelentkezés, számlázási cím megadása e-mailben február 10-ig ITT!
A kiscsoportos forma miatt a részvételi lehetőség korlátozott, max. 15 fő!
Telefonon érdeklődhet az alábbi számon: 06 30 985 6602
Tréner:
Bíró Eszter
Kommunikációs tréner,
Certified Coach, NLP Master Practitioner
Kommunikációs Tréning asszisztensek, recepciósok és telefonközpontosok részére
A páciensek egy magán egészségügyi intézménnyel szemben magasabb elvárásokat állítanak fel, így meghatározó élmény számukra az első kapcsolatfelvétel. A telefonközpontos, a recepciós és az asszisztens rátermettsége, megfelelő hangneme és hozzáállása alapvető feltétele egészségügyi centrumának sikeres működtetéséhez.
Magas színvonalú orvos-szakmai tevékenységének híre gyorsan terjedhet, ha munkatársai mind ezt a színvonalat képviselik, mielőtt Önnel találkoznának.
Gondolt már arra, hogy recepciósa, asszisztense, vagy telefonközpontosa kommunikációs készségének emelésével több páciensre tehet szert?
Készített már statisztikát arról, hogy munkatársa nem megfelelő hangneme, hozzáállása miatt hány érdeklődőből nem lett új páciense?
Önnek van ideje, türelme folyamatosan oktatni és ellenőrizni munkatársai megfelelő kommunikációját?
Mi levesszük a terhet a válláról és hozzásegítjük recepciósát, telefonközpontosát és asszisztensét, hogy kommunikációs készségét javítsuk annak érdekében, hogy a potenciális érdeklődőkből több új páciense legyen!
Tréning időpontja:
2012 február 18., péntek 10.00-18.00.
Helyszíne:
Europa Design Zrt., 1022, Budapest, Bimbó út. 37.
Tréning díja: 18.900 Ft
Tartalmaz + 2 alkalom kávészünetet is!
Jelentkezés, számlázási cím megadása e-mailben február 10-ig ITT!
A kiscsoportos forma miatt a részvételi lehetőség korlátozott, max. 15 fő!
Telefonon érdeklődhet az alábbi számon: 06 30 985 6602
Tréner:
Bíró Eszter
Kommunikációs tréner,
Certified Coach, NLP Master Practitioner